Ahad, 19 Januari 2014

Wanginyaaaa, Kereta I : Pewangi kereta yang Ohsem

Siti Nurfariha | 12:24 PG | 2Comments |

Assalamualaikum. Apa Khabar Sahabat Sahabat semua?.

Kereta korang ada perfume?
: Kita rasa semua kereta akan ada perfume supaya kereta tak berbau hapak dan sentiasa berbau wangi juga menyegarkan baru  ada feel dan nikmat nak naik kereta kan! Kita sangat pentingkan kebersihan kereta dan selalunya kita akan pastikan kereta sentiasa bau wangi dan bersih :) orang nak naik kereta pun rasa senang hati.

Dalam banyak banyak pewangi kereta kita jatuh hati pada GLADE SENSATIONS. Serius bau glade sensations ni sangat wangi dan yang penting tahan lama dalam 2 bulan boleh tahan!.Korang punya pewangi kereta jenama apa pulak ?. Kita suka glade sensations ni sebab ianya tahan lama, boleh refill dan yang paling penting murah harga mampu milik . Korang pun patut ada glade sensations ni untuk letak dalam kereta baunya amat terbaik.

wangian GLADE SENSATIONS untuk kereta korang

6 wangian untuk anda pilih ! ocean escape,lemon, fruit nectar, i love you, morning freshner, jasmine, lavendar

Korang boleh beli Glade Sensations ni sendiri di mana-mana pasar raya, petronas, seven E atau mana mana yang ada menjualnya!. Kalau kita, kita lebih sukakan bau i love you, ocean escape, dan lavendar!. Masing masing ada citarasa tersendirikan jadi apa kata korang cuba wangian kereta mana yang korang suka!

Ops! sebelum tu korang mesti ada cover glade ni dulu

Ok, sampai sini je update! Selamat malam sayang sayang semua
>,<

2 ulasan:

Unknown berkata...

Hye, saya suka bace blog awk, baru2 ni saya baru buat blog hope awk boleh follow dan singgah la blog saya :) http://awksweetgitu.blogspot.com
ReplyDelete

Siti Nurfariha berkata...

taufiq: thnks u taufiq sebab singgah blog sis. insyallah sis akan intai2 blog taufiq..ok:)