Jumaat, 19 September 2014

The Dusun, Tempat Menarik Di Negeri Sembilan!

Siti Nurfariha | 3:00 PTG | 0Comments |
The Dusun Berembun House, Negeri Sembilan
Masyallah bila tengok je gambar ni rasa nak honeybintang je, dah mula berangan-rangan hingga ke bintang gitu. Tak sangka kita dekat kampung den ado tompek tompek cengini, yang tonang, sejuk mata memandang. *kelip-kelip mata*

Den pojam colik pojam colik macam tak percayo jo, ghupe-ghupenya betul kek tompat den, banggo den tetibo ado tempat cantik macam kat obesea ni muehhe.

Layan gambar je lah, nak cite pon den tak ponah poie lagi kek sini, hehehe

Guesthouse yang diperbuat daripada kayu dengan rekaan moden-tradisional memberikan sentuhan yang unik dan semulajadi.

Guesthouse yang disediakan mempunyai pemandangan hutan hujan tropika yang cukup indah dan menenangkan yang belum  pernah diterokai oleh manusia.

The dusun sangat menjaga privacy tetamu, iaitu dengan
Mengehadkan jumlah tetamu pada sekali kemasukan demi  'Menjaga' suasana hutan yang    sunyi dan tenang di samping juga
Memberikan ketenangan kepada tetamu lain yang datang demi
Menikmati ketenangan alam semulajadi ini. Kerana tak semua Tetamu suka bising-bising.

JENIS KEDIAMAN DI THE DUSUN :-
Berembun House
Perling House
Tembusu House
Emas House
Sora House

KEMUDAHAN :
Infinity Pools
House Kitchens
Private Barbecues
Breakfast
Catering
Dining Patio
Events Garden
Parking
Housekeeping
the Dusun Negeri Sembilan

Tiada ulasan: