Jumaat, 5 September 2014

Nama Anak Awal & Scha - Lara Alana Ahmad Awaluddin

Siti Nurfariha | 12:21 PTG | 1Comments |
Dulu wajahnya menjadi rahsia!. 
Masa scha dah lahirkan baby bengang je kita tengok awal dan scha ni dok rahsiakan muka anak depa, hari hari usha instagram awal dan scha kot kot depa dah publish gambar anak depa kan! Tapi nak buat macam mana itu kemahuan dorang nak privacy kan. Jadi artis ni semua nak kena hot hot dan privacy gitu! 
:D
#39 Awal Ashaari, Scha Al-Yahya Dedah Wajah & Nama Anak - ROTIKAYA
Akhirnya Scha Alyahya telah pun berkongsikan foto anaknya bersama Awal Ashaari sebentar tadi..Nama anak mereka ialah Lara Alana Ahmad Awaluddin. Comel lah! macam muka kita kan? *tetiba*. Tapi serius comel anak awak dan scha ni, putih melepak, muka macam awal, mulut tu macam scha kan kan?

Emmmmm nak juga tau apa maksud nama anak dorng ni eh?