Khamis, 28 Ogos 2014

Raya 2014 - Ahmad Khaidir Familys

Siti Nurfariha | 12:40 PTG | 0Comments |
Hehehe,rasanya macam dah terlambat sangat je nak up entry pasal hari raya. Tapi takapa nak juga up entry hari raya kita kenangan kan?!.

Raya tahun ni seperti tahun tahun sebelum ni juga, takada yang berbeza pun ahli keluarga masih jumlah yang sama taka da pertambahan atau pengurangan family. :D ngeeeee. Menu pagi raya family kita mestilah lemang, lontong, dan rending setaip tahun menu menu ni mesti ada dalam list. Kalau rajin ada tambah menu macam spaghetti, mee kari, laksa penang atau benda lain ikut pada kerajinan kita dengan mak lah. :D

Kalau sebelum sebelum tema baju raya mesti kita bincang dengan mak, tapi bila dekat kedai beli kain comferm mak tak ikut warna tema yang dah plan lepas tu semua kelaut tema. Tema mak kita suka warna dan corak corak orang tua. Kalau bagi mak pilih warna atau corak comferm tak memenuhi cita rasa kami adik beradik sebab tu semua ke laut hahah. 

Start tahun ni ada rezeki lebih sikit jadi baju raya family kita beli dan support lah so tema tahun ni cantik dari tahun lepas muahahah. Beli kain siap siap dan tempah untuk jahit. Kalau baju kurung tak payah tempah mak kita buat sendiri jadi baju untuk ayah dan adik lelaki je tempah.

Macam ayah kita setiap tahun dia akan tempah jubbah, lagi pun memang sekarang ni ayah tak pakai baju melayu dah, always pakai jubah.

So tema kita orang tahun ni?! *layan gambar*

 Memaparkan RAYA AIDILFITRI 2014 (84).JPG
My Family
Memaparkan RAYA AIDILFITRI 2014 (92).JPG
My Sugar Daddy, May Hero, My Wali, My Dad 
Memaparkan RAYA AIDILFITRI 2014 (19).JPG
My Princess, My Heroin, My Bestfriend, My Mother
Gambar Atas Raya 2014, Bawah Raya 2013. Tak Ada Yang Berbeza Kita Tetap Terpendek Dalam Kalangan Adik Beradik. Hahahah

Tiada ulasan: