Rabu, 21 Mei 2014

OMG my blog!

Siti Nurfariha | 12:20 PTG | 2Comments |
Rasanya tuan blog ni kelaut dah, blog pun tercampak entah ke mana. Lama betul tak menekan nekan keypad komputer untuk update blog. Maafkan kita atas kesibukan yang terlampau sibuk, maklumlah tak reti nak menguruskan masa *tak boleh curi curi update benda lagha dekat office*. Office ni penu dengan cc tv, sama ada cc tv tergantung atau cc tv manusia yang sentiasa bergerak.

Nak update dekat rumah pun tak boleh sebab berukband dah ke laut juga kikiki. berukband harus di blok sebab kita perlu uruskan kewangan dengan baik dan hanya untuk perkara penting sahaja. Sekarang ni agak sibuk dengan tender yang masuk dan juga final exam upm pun tak lama je lagi *jumaat ni* jadi harus tekan mencapai kejayaan dan rezeki

Masa dekat office saja saja jelah kita buka blog kita ni guna handphone, sekali bila kita scroll smapai bawah kita tengok blog kita dah tak ada header dah tak ada sidebar dan lain lain gambar. semuanya lesap macam tsunami! errrr ? stress!!!!

so macam mana kita nak restore balik atau nak dapatkan balik kesemua gambar gambar di blog yang telah hilang? nak godek dekat mana gambar tu semua? kita perlukan semua tu. sebab sekarang ni blog dah tak comel lagi. huwaaa. makin stress lah macam ni.

mungkin korang lebih arif dan dapat mebantu kita. Boleh tinggalkan komen atau tru sms kita ke untuk membantu. pertolongan anda akan di beri alasan olehNYA. 

:-)

eh, eh bos dah datang 
k bye! 


2 ulasan:

Cik Itah berkata...

salam. ehe takpa..utamakan yang mana penting dulu :)

Siti Nurfariha berkata...

hahhahah. xmooo sedihnyaaaa