Khamis, 8 November 2012

Testimoni : VCO untuk Pesakit Enzecma

Siti Nurfariha | 8:24 PTG | 0Comments |



Assalamualaikum,,seperti yang saya janjikan sebelum ni, malam ni saya nk kongsi Testimoni VCO Catalyst dari anak sulung saya yang berumur 3 tahun iaitu Adriana Nur Ain Bt. Ashraff .. anak saya menghidapai Eczema sejak berusia 6bulan ++ ..dia selalu alah pada cuaca yg panas..

Setiap hari nak duduk dlm aircond je..bayangkan lah dari umur dia blm sampai 1 tahun kami dah bagi dia tido dalam aircond sbb kesian bila berpeluh badan dia akan merah & gatal2..bila di garu habis la luka satu badan..sangat2 kesian..dah mcm2 ubat yang saya gunakan,,samada yg jenis air,kapsul,krim,mandian semuanya tak mampu menyembuhkan Eczema..kerana doktor pakar sendiri pun cakap Eczema tiada ubat..cuma mampu bertahan je.. 

Seminggu yg lalu pd 28 April 2012 lebih kurang,, saya tiba2 terlintas difikiran nk cuba sapu VCO softgel tu kat kulit dia sbb masa tu kulit dia yg gatal tu dah jadi merah n berair akibat digaru..sebab saya sendiri amalkan VCO Catalyst untuk dapatkan skin yang cantik jadi kenapa tak cuba pada anak sendiri..tanpa berlengah saya terus amik 1kapsul VCO Softgel then cucuk ngn jarum..minyak yg kluar tu saya sapu seluruh badan Adriana sblm tido..malam tu tido dia lena sangat dan selepas beberapa hari je merah2 kat badan dia hilang,luka makin sembuh &parut2 dah mulai pudar..alhamdulillah saya bersyukur sangat sbb Allah SWT buka fikiran saya masa tu.. ini semua atas izinNYA jua..AMIN! 

Tp pesakit tetap tidak boleh berada dalam cuaca yang panas & berpeluh namun saya dah tak risau lagi sebab saya dah tahu produk apa yg patut saya gunakan. Manusia perlu berikhtiar,,Yang maha Penyembuh adalah DIA.

Terima kasih kepada : Pn Edura atas testimoni ini :)

Tiada ulasan: