Selasa, 2 September 2014

1 Hari Lagi ! Halal Fiesta 2014 (3-7 September 2014)

Siti Nurfariha | 9:27 PG | 2Comments |

"Setiap Muslim diwajibkan memakan makanan yang Halal dan menggunakan produk-produk Halal kerana mereka bukan sekadar makan dan menggunakan barangan untuk keseronokan tetapi menjalankan kewajipan, tanggungjawab dan misi dalam dunia ini."

EKSPO HALAL TERBESAR MALAYSIA khusus untuk pengusaha produk halal tempatan!

HALFEST 2014!!! pasti semua orang dah tahu tentang fiesta halal ni kan?! Setiap tahun memang halfest akan di anjurkan. Ada banyak produk makanan halal yang terkenal di Malaysia ni tau. Juga ada pelbagai program dan acara menarik menanti anda, jadi jangan ketinggalan untuk temui #selebriti kegemaran anda, untuk belajar agama bersama #UstazDon, ataupun untuk belajar memasak di Wokshop#ChefWan!

Untuk maklumat lanjut boleh layari website Halfest 2014 : http://www.halfest.com.my/

Klik untuk tengok tentatif Halfest 2014  : http://www.halfest.com.my/wp-content/uploads/2014/08/ProgramHalfest2014.pdf
HALFEST – sebuah ekspo Halal yang diwujudkan untuk memperkukuhkan dan merangsang industri Halal tempatan sebelum melangkah ke pasaran global. HALFEST turut mempunyai sasaran untuk menjadi platfom dalam membangunkan pasaran Halal di peringkat negara.

HALFEST – platform Halal paling efektif buat pengusaha produk dan perkhidmatan untuk mempromosikan dan memasarkan produk mereka kepada pengguna tempatan di samping meningkatkan hubungan perniagaan antara penggiat industri dan konsumer tempatan.

HALFEST – memberi faedah kepada pasaran tempatan dengan mempromosikan produk dan perkhidmatan Halal secara agresif di mata umat Islam dan bukan Islam di Malaysia dan orang ramai.
Jom kita ke HALFEST 2014 !!!

Alamat : Malaysia's largest Halal consumer expo, HALFEST. 3 - 7 September 2014 , MINES Exhibition Centre (MIECC), Seri Kembangan, Selangor

Googel Maps :Just Klik

2 ulasan:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail berkata...

kat mana halalfest nya? kt kl ea?

Siti Nurfariha berkata...

ops tercicir nk ltk almat kt entry, hehe. dkt mines sis.. ni almt dia Malaysia's largest Halal consumer expo, HALFEST. 3 - 7 September 2014 , MINES Exhibition Centre (MIECC), Seri Kembangan, Selangor @Khumaera Ismail aka Mariam Ismail