Rabu, 26 September 2012

Review - Dalacin T

Siti Nurfariha | 12:08 PG | 0Comments |

Lepas guna vco Cik Taring memang tak ada mengalami masalah jerawat apa semua ni cuma masalah kulit berminyak je tak dapat nak solve lagi hehe. Entah macam mana before raya aidilfitri hari tu muka Cik Taring naik ruam yang merah merah dan teruk. Alhamdulilah lepas pergi farmasi dan dapatkan nasihat dari doktor Cik Taring decide untuk try guna Dalacin T ni. ternyata kesan dia sangat bagus dan baik wwweee (-.-")
Dalacin T adalah sejenis toner jerawat yang amat berkesan menghilangkan jerawat dalam masa yang singkat. Keberkesanannya menghapuskan jerawat dan menghilangkan parut menjadikan produk ini sebagai sesuatu yang mesti dimiliki oleh setiap remaja yang mempunyai kulit bermasalah dengan jerawat.
Penggunaannya mudah je. Selepas muka dicuci, sapu toner ini ke atas kulit muka dengan rata. Dalam beberapa hari jerawat hilang dan jerawat baru juga tidak tumbuh lagi. Dalam beberapa minggu parut-parut hitam juga hilang. Selepas sebulan penggunaan kulit akan kelihatan bersih dan tiada jerawat , tiada parut. Kulit dengan sendirinya akan kelihatan cerah, berseri.
Benda ni sesuai dipakai oleh lelaki dan perempuan yang menghadapi masalah jerawat. Apabila jerawat korang dah hilang, seeloknya penggunaan Dalacin T ini diberhentikan. Tukar dengan acne skin care yang lain kerana penggunaan Dalacin T dalam tempoh yang lama akan mengeringkan kulit. Bagi mereka yang mempunyai jerawat jerwat kecil atau besar yang sukar sembuh amat elok menggunakan Dalacin T ini ! :-P
Ada yang tanya berepa lama benda alah ni tahan?!.Depend pada kulit muka seseorang lah, ada yang guna Dalacin T ni tahan untuk sebulan je. tapi Cik Taring punya dah lebih sebulan kot masih ada lagi. Setiap kali lepas cuci muka je mesti Cik Taring akan dap dap dalacin t ni dekat muka. Kalau nak kulit muka yang cantik jom cuba ni, insyallah kalau yakin mesti hasil terbaik (-.-")
Benda wajib yang mesti makan
OK BAI 
(T__T)
 

Tiada ulasan: