Ahad, 22 April 2012

. Doa untuk cari barang yang hilang

Heeeyy update laju laju...

lama gila kita tak menaip naip entry kan, ada yang rindu tak? 
ok fine kau tak glamour buat apa orang nak rindu

kita cuai, kita pelupa, kita blur, kita bengap, kita lembab semua nya kita

so kalau korang ada ciri ciri spisis macam kita sila baca entry yang kita nak buat ni, tapi kalau korang ciri ciri yang kuat ingatan apa semua tak payah tau sangat tapi nak baca pun boleh juga nnggee

eeemm kita suka sangat mengelabah cari barang yang ada dekat dengan kita sendiri, means kalau duduk dalam kereta tuh, kadang kadang selalu letak handphone merata rata, lepas tuh gelabah cari handphone seolah olah handphone tuh hilang padahal handphone tuh ada bawah bontot eerr bengong tak kita? pergi duduk kan handphone tuh sampai kemek.

:P

tapi, kita pun selalu hilang barang, cari je tak jumpa. bila dah tak jumpa frust nak cari duapuluhlapantahun lepas tuh baru jumpa benda yang dah lama gila hilang. tapi kita ingat dulu dulu dekat sekolah kawan kita cakap kalau nak mudah cari barang hilang baca al-fatihah dengan tiga kul, kita pun baca lah. tapi mak kita cakap kalau nak cari barang hilang baca surah al-insyirah

tapi kalau nak cari sesuatu barang yang hilang tuh prefer diri sendiri kena bersabar dan terus usaha cari kan kan, sambil tuh baca lah doa semoga allah memberikan pertolongan kepada kita kankankan

Okey bai!

Tiada ulasan: